Friday, February 12, 2010

WELCOME BACK!!!!!!!

aku kembali dengan azam yg baru serta semangat yg baru!

dah lama x sempat nk layangkan coretan aku dlm blog nie. byk sgt benda yg nk diselesaikan sepanjang tempoh tersebut dan terlalu byk benda yg terjadi dlm hidup aku sehinggakan apa yg berlaku xpernah langsung terlintas di fikiran aku yg waras nie.cabaran yg paling besar pernah aku lalui sepanjang hidup aku bagi tahun 2009! hanya kesabaran dan doa serta sokongan dari kaum keluarga menjadikan aku kuat untuk menghadapinya. ok...kita tutup buku tahun 2009 & kita buka lembaran baru bagi tahun 2010.

2010

aku harap tahun 2010 akan menjadikan aku menjadi seorang yang lebih bekerja keras dalam semua bidang. bidang yang telah lama diusahakan oleh family aku tp baru aku nk cuba mempelajarinya. harap2 aku mampu meneroka bidang ini dengan baik.

ok...sampai jumpa lagi di dalam coretan akan datang!

~PEACE NO WAR~

No comments:

Post a Comment